Geoblog.pl    liduska    Podróże    ZJEDNOCZONE EMIRATY ARABSKIE (PRZEZ GRUZJĘ)    Najwyższy budynek świata zdobyty
2024

Najwyższy budynek świata zdobyty

Zjednoczone Emiraty Arabskie
Zjednoczone Emiraty Arabskie, Dubai

Cel dzisiejszego dnia to Burj Khalifa. O godzinie 10.00 mamy wejście. Bilety zakupione jeszcze w Polsce za 185 AED. Stoimy w kolejce, która szybko topnieje i w końcu wjeżdżamy. 125 piętro zdobyte. Widok z budynku oszałamiający. Robi wrażenie jak i sam budynek. Po zakupieniu pamiątek zjeżdżamy do centrum handlowego. Zwiedzamy. Z zakupami poczekamy do czasu powrotu do kraju. Następnie udajemy się na Targ Złota. Jest trochę oddalony a my jedziemy linią metra zieloną. Sklepiki wypełnione złotem i innymi produktami. Nachalni Arabowie zachęcają do zakupów. Za 1 AED postanowiliśmy przejechać rzekę Dubai Creek - fajna atrakcja polecamy. Idziemy coś zjeść i wracamy do hotelu. Dzisiaj spotykamy się ze znajomymi, których zapoznaliśmy w Bułgarii. Emocje i wiele uśmiechów towarzyszy spotkaniu. Wszyscy są szczęśliwi.